Ein tur av dei sjeldne naturperler i eit eventyr rike! Flora (08.07.2019)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Risevatnet (37m)
Ascents Handkleet nordøst (725m) 08.07.2019
Risebøra (1,233m) 08.07.2019

Kjekt å være med Inge på sin siste topp i Flora lista, men og ein grensetopp til Bremanger. Det var som forventa ein tur av dei sjeldne i eit eventyr rike. Ein tur i eit terreng der ein må leite sjølv etter finurlige oppganger. Her finnast lite fasit!

Starten på eit unikt landskap!
Finurlege oppganger! Denne med hjelp ifrå Lyslo sin sporlogg. Einig i at den kanskje ikkje er heilt eigna på regnglatte sva!
Ikkje så aller verst å bruke sykkelen inn Risevatnet. Fantastisk syn ellers til det heilt spesielle hyllesystemet i dette særeigne geografiske området i landet vårt.
Ved utkikspunktet Handkleet! Litt usikker på kvifor navnet.
Berre nydelig...
Skal vi følge legda rundt eller ta sjangsen på å finne den raskaste snarvegen opp ved breen! Det vart vår eiga rute opp som vi varda opp i brekanten. Noko utsatt men gode klyvetak.
Unik stein i dette området!
Mot toppen av Risebøra 1233 moh Flora/Bremanger
Ifrå Risebøra 1233 m med eit fantastisk syn til dei andre unike legdene og toppane i dette området!
Ifrå Risebøra 1233 m mot Keipen, Plogen og Saga og Maritinden som ikkje visast på bildet. Ein god Slingsbye topp. Ein legendarisk topp som var min første klatretopp ilag med Joar for ei laang kvinnehistorisk årstid sidan. Ein tur som ikkje blir gløymt. Det for ca 10 år sidan og starten på det fine tindelivet mitt :)
Gratulerer Inge :)
Godt å finne ei rute oppover her! Det sparte oss for nokre km legdevandring :)
Nydelige tindevegger ved Risebøra
Vakkert å kunne ha muligheit til endå å få nyte fossefalla i naturen vår!

Smart vegval:)

Written by ilyslo 20.09.2021 12:18

Vi vart og imponerte over naturen her og utsikta frå toppen, etter å ha rota rundt etter ein veg opp i nedre del. Vi ga nesten opp:) De slapp nokre dryge km langs hylla rundt toppen ved å søke oppover langs breen. Vi kjende at det hadde vore nok plundring og køyrde safe:) Takk for turrapporten! Kjekt gjensyn med turen i nytt perspektiv.

Sv: Smart vegval:)

Written by Eikås 20.09.2021 22:56

Ja, takk det samme :) Vegvalget vart teke etter å ha lese og sett rapporten din. Dette naturområdet er virkelig vel verdt fleire turer. Har stor sans og det er fascinerende at me har så vanvittig store kontraster i tur og friluftslivet her vest :)