Flora: Haukåbøra og Gløsen (S&F nr 600) (07.07.2019)

Written by boven (Ove Lotsberg) GSM

Start point Norddalsfjord gravlund (20m)
Endpoint Norddalsfjordkrysset (90m)
Ascents Gløsen (694m) 07.07.2019
Haukåbøra (1,065m) 07.07.2019
Litlebøra (786m) 07.07.2019

Miljøvennleg friluftsliv kan vi vel ikke kalle dette sidan vi kjøyrde 3 bilar frå Nordfjord til Norddalsfjorden. Torleiv skulle heim, Kjetil skulle til Førde og eg skulle være eit par dagar lenger i Sunnfjord. Men dette ga muligheter for ein rundtur. Sette igjen 2 bilar i krysset til Norddalsfjorden og kjøyrde inn til gravlunden. Fulgte traktorveien innover og tok av mot Øyrelægda. Denne hylla/lægda er veldig lett å gå. Mykje bart fjell med enorm friksjon. Fann eit punkt opp frå denne lægda til søraustryggen som fører til Gløsen. Så vidare til Litlebøra og vidare mot Haukåbøra inn på den merka ruta. Flott dag på toppen.

Den kriminelle aktiviteten på Guleslettene er alt synleg i form av veiar. Ubegripeleg at det skal være lov i dag å øydelegge eit slikt særprega landskap som det finnst berre her. Farvel Norge. Zapffe hadde snudd seg i grava.
«Da har de heller «ikke råd» til å la døtrene gå hjemme og vente på gutter som ikke kan investere, men bare frir av kjærlighet. Send dem på trækk i Stortingsgata! Bygden kan tjene svære summer - 50 kroner natta, femten tusen om året, halvanden million på hundrede jenter! Det er ikke værte det end landskaps-prostitution.»

Dei 2 andre var interessert i Børafjellet 760. Det var ikkje eg. Kledde på meg og la meg godt til rette og fulgte deira ferd mot denne toppen. Eg var der for 13 år sidan, motivasjonen til ein repetisjon var ikkje til stades. Så fulgte vi ruta ned til Haukåvatnet. Flott rundtur!

Torleiv på veg mot Litlebøra. Gløsen bak.
Og Kjetil og kjem...
Haukåbøra
På Litlebøra, mot Gløsen
Boka i varden på Haukåbøra var ubrukeleg. Flott dag på toppen.
Frå Haukåbøra vestover mot Florø-området.