Tre turar på Andøya (24.06.2019)

Written by Hansi (Hans Thorvald Nygaard) GSM

Ascents Bjørnskinntinden (635m) 24.06.2019
Kvasstinden Andøy (705m) 24.06.2019
Stortinden (578m) 24.06.2019

Tre turar på Andøya

Bilder av GPS-spor til Kristine frå turane

Da vi vakna opp på parkeringa til Bjørnskinntinden var ikkje vêret så ille. Så etter frukost vart det tur opp på Bjørnskinntinden. Dit opp var det veldig bra råk, og vêret held seg også nokon lunde bra heile turen.

Neste tur vart Kvasstinden, høgast på Andøya. Vi køyrde om Skoldehamn og sørspissen av øya og nordover at mot parkeringa i Norddalen. Vegen frå Svindalen til Norddalen var forferdeleg dårleg, knapt køyrbar. Råket oppover mot Kvasstinden var veldig blautt, men lett å følgje. Skodde på toppen diverre.

Siste tur for dagen vart Stortinden/Åberge. Etter å ha ete middag køyrde vi til campingplassen på Ånes. Vi følgde råket som gjekk oppover. Det var stort sett greitt å følgje, men i skogen var det mykje høgt og blautt gras. Skodde og inga sikt på toppen.

Vi overnatta så i bilen ved Ånes camping.