Vik: Flatafjellet, Kongshaug og Kvitenjuk (17.06.2019)

Written by boven (Ove Lotsberg) GSM

Start point Åfet (240m)
Endpoint Fridtjovsparken (60m)
Ascents Flatafjellet (824m) 17.06.2019
Kongshaug (857m) 17.06.2019
Kvitenjuk (752m) 17.06.2019

Det er ikkje muleg å kjøyre med vanleg bil veien frå Åfet mot Kallbakk. Her står det skilt med Kallbakk 4,6 km. Veien er til tider utvaska og steinete. Etter kvart skjønte eg at det var ATV som er vanleg framkostmiddel her i området. Avtalte med Lise og Vinjar å møtest på Vangsnes.

Ettersom Flatafjellet var første mål tok eg av frå veien og gjekk mot Slettamo og vidare til toppen i ei bra bein linje. Her er ikkje stiar, den som er innteikna er svak og ikkje lett å følgje. Slettamo er midt i tjukkaste granskauen. Her var det godt vaksen gran til skoggrensa, nokolunde lett å gå i. Ingen markering av toppunktet på Flatafjellet. Vidare mot Kallbakk der eg møtte det klassiske ATV-sporet som minner meg om Finnmark. Det er altså muleg å kjøyre ATV heilt over til Vangsnes. Frå Kallbakk sti til Kongshaug, så tilbake og inn på veien igjen ved Husatjerni. Enkelt mot Kvitenjuk der eg møtte dagens første folk, eit tysk par. Returen frå Kvitenjuk gjekk på god og merka sti til veien igjen. Ved Høgretjørni var det dessverre ikkje berre ATV-spor, men ein skikkeleg motorvei. Skuffande å måtte gå kilometervis på vei. Ei jævlige parfymelukt møtte meg då 5 aust-europearar kom imot meg. God strekk i feltet og det såg ut til å være sånn passelig stemning. Eg var møkande leide av vei og for å korte ned prøvde eg finne stien aust for Veslehovden. Den var ikkje ekstisterande og enda til slutt i eit hogstfelt. Herifrå gjekk det nokolunde ned til Fridtjovstatuen der Lise og Vinjar venta.

Totalt sett ingen stor oppleving dessverre.

Frå Flatafjellet mot Kongshaug
Frå Kongshaug mot Flatafjellet. Kvitenjuk til venstre litt bak nedi høgget der.