Lønnedalskollen fra Serkelandsveien (12.05.2019)

Written by Spjotar

Start point Bommen ved Serkelandsveien (215m)
Characteristic Jogging
Ascents Lønnedalskollen (419m) 12.05.2019 10:15
Visits of other PBEs Lønnedalskollen utsikt (412m) 12.05.2019 10:16

Løp inn til enden av Serkelandsvegen, og fortsatte videre gjennom et eldre hogstfelt som var noe kronglete å ta seg fram i. Kom etter hvert ned på en skogsbilvei, hvor det litt lenger ned i veien var skiltet opp mot Ø/V Vealøs, Lønnedalskollen og Galten. Fulgte denne, opp en bratt (!) merket sti. Tok av mot Lønnedalskollen (også merket (og bratt)), hvor det ved sluttpunktet var flott utsikt sørover. Samme vei tilbake. Variert tur, men litt for kronglete og bratt til at det egnet seg spesielt godt for løping.

Lønnedalskollen.

Pippi foran utsikten.

Velkommen!

Written by vegardfj 14.05.2019 16:31

Velkommen inn hit :-) Nå forventer jeg fyldige turrapporter framover!

Kjekt at du sjekket ut denne forbindelsen, så vet jeg det til en annen gang jeg er i området.