Utsikten (14.04.2019)

Ascents Utsikten (126m) 14.04.2019 17:36
Visits of other PBEs Utsikten - parkering (50m) 14.04.2019 17:26
Toppvarden
Hadde kosa oss på Løvøya hele dagen og ville nå ta turen oppom Utsikten før vi kjørte tilbake for å overnatte på øya. Fant Evjeveien og fulgte den opp der p-plassen skulle være. Den siste biten opp til p-plassen var ikke bra for bobilen og vi kjørte litt videre og fant en p-lomme der vi kunne stå. Gikk opp fra p-plassen til høyre for hoppanlegget og fulgte stier og veier opp til toppen. Bok på toppen.
Bok her
Samme tur ned igjen. Tilbake til Løvøya og sov på p-plassen helt ytterst mot der broen går over til Mellomøya. Der er det ikke mulig å komme over, da det er militært anlegg på de to øyene der. Stille, rolig natt her med fantastisk utsikt i 3 retninger. God frokost med utsikt neste morgen før vi kjørte til Østfold for å gå noen topper der på vei til Harryhandel.
Fin overnattingsplass med toppen i bakgrunnen

Eksklusiv topp

Written by TERJES 18.04.2019 12:47

Gratulerer med Utsikten. 35 peakbookmedlemmer har nå besteget Utsikten hele 1395 ganger. Denne toppen er et must for alle som samler på tinder og topper i bøtter og spann .