Lianibba, Kalvedalsegga og Kvanngrønakken (13.04.2019)  5

Written by rubre (Rune Breivik)

Start point Tronstad (325m)
Endpoint Tronstad (325m)
Ascents Kalvedalsegga (1,465m) 13.04.2019
Kvanngrønakken (1,262m) 13.04.2019
Lianibba (1,500m) 13.04.2019

Flott åpning av påska. Har kikka på denne toppen i mange år og no passa det og tidspunktet kunne ikkje vert bedre. Føret var forholdsvis hardt men mjukna litt opp utover formiddagen. Hadde oss en matbit rundt 1000 moh før vi tok siste biten mot toppen. Synet, utsikta som møtte oss på toppen va nesten ubeskriveligt. Såg rundt oss so langt øye kunne sjå. For en fantastisk plass vi bur på. Hadde ei god pause før vi tok på skia og bort til Kalvedalsegga og vi kunne begynne nedfarten igjen mot utgangspunktet. Ned mot Kvanngrønakken og videre ned til Tronstadsætra varierte føret alt frå knallhard snø/is til hærlig køyresnøv. Etter sætra og nedgjennom skogen va d forholdsvis hard snø med enkelte parti der en braut gjennom.
Oppsummert er dette en flott trygg tur på vinteren. Anbefales ��