Sørhusfjellet og Helgemauken i Bardufoss (07.03.2019)

Written by Hansi (Hans Thorvald Nygaard) GSM

Ascents Sørhusfjellet øst (425m) 07.03.2019 12:48
Sørhusfjellet (461m) 07.03.2019 13:12
Helgemauken (585m) 07.03.2019 15:58
Hompen (508m) 07.03.2019 16:17
Visits of other PBEs Bardufosstun P-plass (176m) 07.03.2019 11:51
Turen til Sørhusfjellet. Start klokka 11:51 på 176 moh. Turen: 2t 9min - 10,7 km - 360 hm
Turen til Helgemauken
Turen til Helgemauken. Vi starta på om lag 370 moh klokka kvart på tre. Turen: 2t, 8min - 13,2km - 392 hm

Etter nokre dagar med dårleg vêr, tenkte vi ta ein langhelg i Tromsø. På køyreturen oppover stoppa vi og gjekk to skiturar i Bardufoss. Den fyste turen gjekk til Sørhusfjellet. Vi parkerte ved Bardufosstun, og gjekk i god skiløype oppover mot toppen. På om lag 360 moh måtte gå ut frå skiløypa, og brøyte sjølv. Det var mykje snø, og kolossalt tungt føre, men ikkje så altfor mange høgdemeter heldigvis. Fin utsikt på toppen.

Tur nummer to gjekk til Helgemauken. Vi køyrde til Målselv Fjellandsby, som ligg flott plassert midt i alpinbakken. Vi køyrde høgt oppi bakken før vi parkerte og gjekk i vegen. Skiløypa hadde diverre ikkje klassisk spor, så det var litt kjedeleg å gå. Oppe i skaret mellom Helgemauken og Hompen stoppa skiløypa på om lag 470 moh, så derifrå brøyta Kristine dei 100 siste høgdemetrane til topps. På veg ned at gjekk vi oppom Hompen. Vi hadde også snakka om å ta med Myrefjellet på 733 moh, men tanken på å brøyte over 300 høgdemeter i den djupe og tunge snøen freista ikkje.

Godt var det at vi droppa Myrefjellet; vi var svoltne og slitne når vi kom fram til Tromsø. To flotte turar vart det i Bardufoss

Visdomsord i skiløypa
Mot Sørhusfjellet øst frå der vi gjekk av skiløypa