Steindalsfjellet (05.03.2019)

Written by agnar (Agnar Åsnes) GSM

Start point Steindalen (244m)
Ascents Steindalsfjellet (801m) 05.03.2019 09:53
Dyrdalsknausen (725m) 05.03.2019 11:48
Steindalsfjellet austtoppen (797m) 05.03.2019 12:57

Steindalstølen

Tilbake mot toppen.

Utsikt mot Steindalen.

Starta på nordsida av elva, der ein avløysar kløvde på ved. Han hadde ingen formeining om traktorvegen vidare,
for han hadde aldri vore lenger. Valgte den øverste av stiane, som gjekk rett på stølen. Ikkje så lett å følge heile tida, blir nok lite brukt. Svingte av rett før stølen, og kom opp til Rimmavatnet.
Gjekk litt austover, og opp under toppen. Gjekk rett på, men måtte snu pga mykje is. Tilbake og litt omveg, før eg kunne sjekke inn på Dyrdalsknausen. Tilbake til skardet i Dyrdalen, ved nokre småvatn, før oppstigninga mot hovudtoppen.
Var innom austtoppen, etter å ha konstatert at målet endå låg langt i vest. Ved varden etter 3,5 t, og då smakte det godt med kakao og niste. 2 t på returen, som gjekk innom stølen, og via den nederste stien/traktorvegen.