Kleivafjellet/Jølster og Vikastøylen (26.02.2019)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point HV-10 Skei (240m)
Visits of other PBEs Kleivafjellet (1,057m) 26.02.2019
Vikastøylen (640m) 26.02.2019

Planen idag var å fotografere Vikastøylen. Det gjekk fint å gå til fots opp på støylen. Vidare i vårleg slush snø til toppen av Kleivafjellet. Eit nydelig fint utkiksfjell til store deler av jølstrabygda. Ganske så vårleg temperatur 7-10 grader pluss. Trivelig turfølge med Knut Skurtveit. Min tangopartner på dei fine topper :)

Ein litt amputert tango for to på Store Austanbotntind! Tre steg fram og tilbake var greit. Men stega til sides, valgte vi eigentlig å droppe! Gode marginer er då alltid bra å ha!! Ein nydelig klatretur Austanbotntindtraversen i Hurrungane. Knut S. ser litt rar ut...men han hadde gløymt klatreselen til det eine punktet av traversen. Klatresele av slynger fungerer meget bra :)
Fint å nyte skuet over Jølstravatnet ifrå Vikastøylen. Tydelig å høyre og sjå anleggsarbeidet ifrå den nye trasen E39 langs ved Jølstravatnet. Skal stå ferdig sommer/haust 19
Lite med snø på toppane! Ifrå Kleivafjellet 1057 mot Skafonnfjellet 1162 og Høgenipa 1307 moh
Ifrå Kleivafjellet 1057 mot Jølstravatnet og nedre del av bygda Vassenden
Ifrå Kleivafjellet 1057 med Kjøsnesfjorden, Grovanipa 1170 m.  Nonsnipa 1500 m. Sygnesandsnipa 1548 moh og ikkje minst med Grovabreen tett inntil.
Ifrå Kleivafjellet 1057 med Kjøsnesfjorden, Grovanipa 1170 m. Nonsnipa 1500 m. Sygnesandsnipa 1548 moh og ikkje minst med Grovabreen tett inntil.