For ein merkedag! Blåfjellet i Jølster (09.02.2019)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Helgheim (240m)
Endpoint Helgheim (250m)
Ascents Blåfjellet 1086 m i Jølster (1,086m) 09.02.2019

Gratulerer til Kjetil Jansrud, Aksel Lund Svindal og Vincent Kriechmayr

Fin start på dagen :) Medan vi venter på betre meldinger for Blåfjellet utover dagen! Brit Siv og Svein lever seg fullstendig inn i tidenes renn!
Rørande er vel heller eit stort dekkande ord!
Husstøylen i Husdalen ved Blåfjellet 1086 moh Markante Orkja 948 moh i bakgrunn
Ifrå Husdalen med Jølstravatnet og Såtefjellet 1056 moh i bakgrunn.
Snøskredet var som forventa utifrå gårsdagens tur på Olahansfjellet. Utløyst av morgenfriske skikøyrerar, som ikkje fekk med seg sendinga av våre staselige medaljevinnerar :) Alt gjekk vel denne gangen også... Skredet var godt synleg ifrå E-39 i forkant.
For ein dag :)
For ein merkedag! Flagget vart også med til topps for Svindal og Jansrud.
Snøprofilen til Brit Siv, etterlot selfølgelig ingen tvil! Fine og store snøkrystaller, berre eit lite lett trykk for utglidning! Etter turen vår på vesle Olahansfjellet kvelden i forkant, var vindstyrken komt oppimot 25 m/s på Kvamsfjellet 1034 moh Jølster/Førde
Trivelig prat med grunneigar etter tur :)