Hjelmen (08.11.2018)

Written by kolla (Kolbjørn Tjessem) GSM

Start point Hjelmeland kyrkje (5m)
Endpoint Hjelmeland kyrkje (5m)
Ascents Hauskefjellet (274m) 08.11.2018
Hjelmen (206m) 08.11.2018
Sandsåsen (339m) 08.11.2018

Parkerte ved sida av kyrkjegarden som er anvist på turstiskilt lenger oppe. Gjekk så gjennom byggefeltet og fulge merka rundløype over Hjelmen. Dette var ein såpass kort tur at eg rakk den mellom to regnbøyer. For å slå i hjel resten av dagen som var meldt regn gjekk eg sørover mot Tuntland og så på traktorveg opp mot skaret mellom Sandsåsen og Mårdalsaksla. Kom inn på ein merka tursti som eg fulgte opp til Sandsåsen. Det var nå både regn og søraust vind, men hadde kledd meg for den slags. Gjekk vidare i terrenget sørvestover til Espeland og så på traktorveg eit stykke og så gjennom skog og myr til Hauskefjellet. Flott utsiktpunkt vestover og det var og postkasse med vardebok litt nord for trigpunktet. Det var få namn i den, men var vel ein eller to gjengangere. Så tilbake til Espeland og fulgte vegen ned til Hjelmeland og det blei opphald igjen siste del av turen.

Turstiskilt i byggefeltet litt opp forbi kyrkja.
Utsikt over Hjelmeland på vestsida av Hjelmen.
Skulptur.
Toppen av Hjelmen med vardebok på eit tre.