Heiahodnet og Småsilhodnet frå Liarvatnet (18.11.2018)

Written by Kaare_70 GSM

Ascents Heiahornet (775m) 18.11.2018
Småsilhornet (737m) 18.11.2018

Flott ettermiddagstur til begge "hodna". Reine sommardagen i sola, men rim i skyggen i Foreneset, og dessutan grautskodde uti fjordane. 50 min til varden på Heiahodnet normalvegen, så bortom høgste punkt og bratt ned og opp på Småsilhodnet på 25 min, til saman 2 timar 20 min på tur. Mindre sleipt og glatt gjennom Småsildalen enn venta.

Heia- og Småsilhodnet med Naganibba bakanfor
Frå oppunder Heiahodnet mot Ternefjell og Reinaknuten, med Tysdalsheia til høgre
På Heiahodnet med utsikt mot Dalavatnet og skoddehavet uti fjordane. Dei dominerande toppane er Førlandsåsen og Kjortåsen
Frå Heiahodnet mot Holmavatnet, med Vardhusheia dominerande bak til venstre
I skardet mellom hodna med utsikt mot Dalen
Småsilbolten
Frå Småsilhodnet mot bl.a. Botnafjellet og Naganibba. Nede i Småsildalen skimtast Botnatjødna
Varmt og vakkert kveldslys før det ber ned i skyggen i Småsildalen