Gavlen (22.09.2018)

Knuten (110m) 23.09.2018 13:09
Visits of other PBEs Finnsnes (0m) 22.09.2018 12:45
Jakthytta Gavelvannet (177m) 22.09.2018 12:45

Kristine og eg vart invitera til Jorunn og Tor Erling på Senja, så fredag efta køyrde vi nordover. Vi skulle til Gavlen, så Tor Erling henta oss med båt i Botnhamn. På Gavlen var også tante Sigrid.

Laurdagen starta med dårleg vêr, men det bedra seg litt utover dagen. Vi fekk ein flott tur opp til Gavelvatnet heile gjengen, med niste, sjokolade og bål. Kristine, Tor Erling og eg gjekk opp på Vasslibruna medan dei andre gjekk rett ned at til Gavlen. Etter turen plukka vi poteter og gulrøter, før vi konkurrerte i løpet «Gavlen opp og ned».

Sundag var vêret fortfarande dårleg. Vi drog frå Gavlen, og køyrde ein runde rundt Senja, med tur på Knuten ved Mefjordvær. Det var ein kort, men flott tur. Med på turen var Jorunn, Sivert, tante Sigrid og Kristine. Etter turen hadde vi ein kort pause i klatreparken i Senjahopen, før vi drog til Jorunn og Tor Erling i Silsand. Der var vi ei lita stund før vi drog heim til Evenskjer.

Ei riktig flott og hyggeleg helg på Senja.

Eit lite utsiktspunkt på tur oppover frå Gavlen
Jakthytta ved Gavelvatnet
Utsikt frå Vasslibruna
Knuten
På veg ned at
Turen på Knuten på sundag.