Skarvedalsbreen/Førde (18.09.2018)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Grøning (340m)
Endpoint Grøning (340m)
Ascents Blikelvholten (1,357m) 18.09.2018
Skarvedalsbreen (1,416m) 18.09.2018

Fin ettermiddagstur etter jobb og før mørket! Fantastiske haustfargar er det no og nysnø ifrå tidlegare dager var det igjen på toppen! Varmt og fint vart det på ettermiddagen, men med noko vind oppe i høgda. Meldt "tropiske" stormvarsler mot neste døgn, då treng ein ikkje lure så lenge på kva ein vil! :)

Mot Grøningstølsvatnet og Grovabreen
Fantastisk skue mot vest ifrå Skarvedalsbreen 1416
Fint å nyte tida, nista og den gode fjell praten! Ekstra var det å kjenne på veret som vekslar her oppe i høgda! Ein kjenner at det er ver på gang! Ein av dei finaste opplevelsane eg likar er desse heftige og vekslande natur kreftene! Dei markerer seg fint her hos oss i den vestlige delen av landet så nær ved storhavet, dei høgste fjella og dei større breane! Då blir det mektig!

Nok ein gong var eg heldig med turfølget med over snittet lokal kunnskap i området!

trolsk

Written by kobbenes 19.09.2018 08:38

det er trolsk og mektig når ein kjenner på lufta at det er skikkelig uvær på veg mot land :-) då kjennest det som ein har ein 6. sans som kan "føle" uværet i lufta. Kanskje eit indre barometer?

Sv: trolsk

Written by Eikås 19.09.2018 22:32

Ja...Kristian :) Eg trur vi har den inne, fordi vi lever så sterkt til naturen! Har erfaringa og den respekt etterkvart til dei enorme elementa! Forhåpentligvis også kanskje på den gode måten. Det handler gjerne også om å sette ting i perspektiv! Det ruskar jammen hærleg bra på her i fjellheimen i Jølst i kveld :) :)