Skrivartind (07.09.2018)

Ascents Skrivartinden (890m) 07.09.2018 19:31
Visits of other PBEs Forfjorden p-plass (6m) 07.09.2018 17:07
Innover myra. Skrivartinden til venstre

Vi hadde planlagt helgetur til Vesterålen, med overnatting på Skjellbogen hyttegrend 20 minuttar nordvest for Sortland. Vi drog rett etter jobb, med mål om å gå på Skrivartind, kommunetoppen i Andøy kommune. Vi parkerte på Forfjorden parkering og gjekk i vegen. Vi prøvde å følgje råket innover, men det var vanskeleg. Myra innover var veldig våt, og skoa tørka ikkje at i løpet av helga. Kjedeleg og tungt terreng innover, men det vart betre når sjølve stigninga til toppen starta etter om lag 4-5 kilometer. Ikkje at det vart lett i stigninga, men det vart tørrare. Dei siste 90 høgdemetrane til toppen smalna det inn litt, og det var litt morosam klyving. Attende over myra var det fortfarande veldig vått. Det mørkna medan vi gjekk attende, men vi hadde strålande utsikt heile turen.

Oppover mot Skrivartinden
Skrivartind
Liten selfie nedunder toppen
Solnedgang
Sola har gått ned, men det er fortfarande ganske ljost
Skrivartinden til venstre

Flotte fjell!

Written by janyga 16.09.2018 15:27

Skal si dere allerede har rukket over mye fjell der oppe i nord :-) Ser ut til å være fantastisk fine turmuligheter!

Sv: Flotte fjell!

Written by Hansi 16.09.2018 18:58

Ja, det er mange flotte fjell og turmoglegheiter her! Ser ut som om du går masse flotte turar sjølv og på Vestlandet.