Kvannholtnipa 1640 moh ++ - Sogndal/Jostedalsbreen (02.09.2018)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Øygard (37m)
Endpoint Øygard (41m)
Ascents Kvannholtnipa (1,641m) 02.09.2018
Fremste Skeisnipa (1,439m) 02.09.2018
Vetla Supphellenipa (845m) 02.09.2018
Tyskarnipa (1,377m) 02.09.2018
Visits of other PBEs Flatbrehytta (994m) 02.09.2018

Nesten inne ved Øygarden/Supphelledalen møtte eg synet av, ein særdeles treningsivrig ung "herremann" Eg måtte berre stoppe for å fortelle kva eg synest om han :) Kva skal ein med millionklasse idrettshaller når ein har instillinga som denne treningsglade guten, med navnet Ulvar Tufte. Prøv doble spensthopp på desse, den som vil... :)
Med ein sånn velkomst inn i dalen! Følte eg at her er det berre å russle på, skodde eller ei...
Eg starta seint i håp om at yr fekk rett! Men det vart ikkje heilt sånn blå himmel og sol, det vart ein tur med nydelige glimt, gps trakk og noko sleipt føre på dei bratte partia. Men likevel ein fantastisk fin rundtur i stilla! Einaste møtet med folk var ei engelsk gruppe i blåbærtuene, nede ved Vetla Supphellenipa 850 m Det lyste blåbær og turglede av gjengen :)

Nesten inne ved Øygarden/Supphelledalen møtte eg synet av ein særdeles treningsivrig ung "herremann"  Kva skal ein med millionklasse idrettshaller når ein har instillinga som denne treningsglade guten. Som eg var heldig å forevige på bilder, med navnet Ulvar Tufte. Prøv doble spensthopp på desse, den som vil... :)
Nesten inne ved Øygarden/Supphelledalen møtte eg synet av ein særdeles treningsivrig ung "herremann" Kva skal ein med millionklasse idrettshaller når ein har instillinga som denne treningsglade guten. Som eg var heldig å forevige på bilder, med navnet Ulvar Tufte. Prøv doble spensthopp på desse, den som vil... :)
Nokre har vore tørste før meg! Vindunkane var tomme! :)
Fint å slappe av med nista på Flatbrehytta og fundere litt på kva som var det luraste veivalget vidare i skodda! Yr hadde lova bra ver denne dagen og betre på sein ettermiddag. Men der vart det skivebom. Glad var eg likevel for at eg gjorde som eg tenkte! Skodde spelar for så vidt ingen rolle, den er berre ein del av dagliglivet her.
Eit glimt av Flatbreen og Myrhaugsnipa
Det fine med skodda, er at sanseintrykka forsterkar seg optimalt! Tyskarnipa 1375 og Fremste Skeisnipa 1440
Det fine med skodda, er at sanseintrykka forsterkar seg optimalt!
Det vart lite å sjå ifrå toppen av Kvannholtnipa 1640 denne gang!
Ifrå Tyskarnipa 1375 vart det plutselig eit utruleg flott syn tilbake mot Kvannholtnipa 1640 og det mektige brefallet Bøyabreen
På siste topp Fremste Skeisnipa 1440 mot Tyskarnipa, Flatbrehytta og Flatbreen/Supphellebreen
Det er berre nydelig alt sammen!

Vakkert ! :)

Written by Esone 07.09.2018 18:34

Ser ut til å vere ein fantastisk tur. Blandt brear, egger og dalar. Kjem tett på skaping av land. Kanskje eg låner ruta ved høve. I allefall til nokon av toppane. Vaksen tur. Var det greitt å nå toppane utan tau på ruta di ?

Sv: Vakkert ! :)

Written by Eikås 07.09.2018 21:13

Tusen takk for det :) Det vart ein tur som eg likte godt! Det er dei fantastiske kontrastane vi har her og der ein må skjerpe sansane. Ein kan ikkje ta naturen og naturkreftene for gitt! Ein klar sommerdag og ein fuktig haustdag/skoddever i dette terrenget er to forskjellige turar! Eg liker det du seier med at ein kjem tett innpå skapinga av land! :) Det er ein fin tur utan tau og ein tur eg tipper du vil synast godt om. Dåke har jo også mykje bra! Fantastisk flotte fjellområder som eg liker å kike på, når regnet bøtter ned her i Førde/Jølster :) Ein strålande tur på Høgeloft, Kongevegen, "Anna stien" og Galdane rundt er gode minner :)