Høgefjellet 1438/Førde-Jostedalsbreen (17.09.2018)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Grøningsstølsvatnet (528m)
Endpoint Grøningsstølsvatnet (528m)
Ascents Høgefjellet (1,438m) 31.08.2018 19:02

Denne fjelltoppen har stått på vent som ein ekstra spesiell topp! Fordi den ligg inntil Grovabreen og i eit fantastisk naturområde. I vinter var eg og Joar på fjellski ifrå Jølster på veg til toppen! Det fordi vi ikkje hadde gått akkurat den ruta ifrå Nyken/Fagredalen/Dvergsdalen i Jølster. Det er spennande å utforske sånne breområder, ikkje minst når det ligg der som det aller næraste og som ein ettermiddagstur etter jobb! Vi vart stoppa av veret på Nyken 1433 moh. Ganske så lokalt med skodde og etterkvart hard vind ifrå søraust! Sidan vart eit nytt alternativ tenkt, det ifrå Grøning i Haukedalen. Sidan eg kjende til navnet av ein lokal mann Ottar Grøneng. Vart det interessant å høyre med han om tur, det ifrå hans ganske så lommekjente rike! Dette er nok ein som kjenner fjella i blinde og ganske anonym med sine temmelig heftige fjellturer og treninger i lange tider! Ein fantasisk tur med lokalhistorier og alle dei stadnavn ein vil vite! Sånne turer er av dei store!
Tusen takk for ein strålande tur du Ottar Grøneng

Grøningsstølsvatnet 520 moh
Mot Høgefjellet 1226 m og ned mot Dalevatnet 833 m og bakerst Haukedalsvatnet 297 m
Mot Grovabreen
Breelva og Grøningsstølsvatnet
Idylliske støler ved Grøningsstølsvatnet
Kveldstille ved Grøningsstølsvatnet

Gps loggen er amputert på grunn av batterimangel! Derfor blir km/hm ein rund antakelse ifrå mitt syn.