Lille Forra (14.08.2018)

Written by Hansi (Hans Thorvald Nygaard) GSM

Ascents Lille Forra (1,228m) 14.08.2018 12:27

Siste dag på tur nordover. Vêret var ikkje så ille; det var litt grått, men ikkje regn. Vi vart einige om å prøve oss på Lille Forra. Vi køyrde gjennom Steigentunnelen og parkerte der dei andre peakbookarane hadde parkert, og gjekk nokolunde same veg opp. Det var veldig blautt i graset oppover og i høgda var steinane sleipe og jorda laus, men det var greitt å gå. På toppen låg skodda, så den fenomenale utsikta toppen må ha, såg vi ikkje noko til. Det vart likevel ein flott tur, som toppa seg med at vi fann 1,1 kilo molte på myrane nordvest for Forsvatnet.

Etter turen fortsette turen videre med ferga frå Bognes til Lødingen, og den siste korte timen med køyring til Evenskjer. Endeleg framme, og klare for eit nytt skuleår.

Utsikt tidleg på turen, mot blandt andre Hamarøyskaftet
Utsikt mot Veggfjellan.
Mot Forsandvatnet
Ned mot Breidtinden (935moh) og Sagfjorden
På toppen!
Nordtoppen skimtes i skodda
Opp mot toppen
Kristine fornøgd med dagens topp og fangst!