Langeskavltinden (29.07.2018)

Ascents Langeskavlen (1,878m) 29.07.2018 13:07
Langeskavltinden (2,014m) 29.07.2018 13:07
Rustegge Nord (1,632m) 29.07.2018 13:07

Nydeleg fjelltur saman med eldste sonen i dag. Vi byrja å gå nokre hundre meter forbi Tyinholmen. Følgde ruta mot Skogadalssbøen. Då vi tok av litt før stidelet Fondsbu/Tyinholmen, skar vi litt til høgre, og fann ei fin rute mot Rusteggi. Opp mot egga var det både på lag sti og noko varda.

Eg var spent på denne toppen, då fleire har omtala turen som litt kjedelig. Dette grunna mykje steinørken, og lang anmarsj der mykje av ruta ligg over 1700 moh. Rett nok var det mykje stein, og litt kronglete terreng oppå Langeskavlen. Men for meg var alle inntrykka undervegs svært vakre. Slik at denne turen får terningkast 5 av meg. Særleg var toppane omkring svært fine på turen mot toppen. Hurrungane vart råma inn av andre vakre toppar. Så får ein jo breane så tett på seg på denne turen. Frå tre sider. Nydeleg Uranosbreen, og ein noko redusert mjølkedalsbre. Suveren topptur igjen :)