Kistekollen utsiktspunkt (26.07.2018)

Written by siroho GSM

Start point Kistekollen utsiktspunkt (238m)
Endpoint Hjemme (97m)
Visits of other PBEs Kistekollen utsiktspunkt (238m) 26.07.2018 21:41
Gorningen badeplass (75m) 26.07.2018 22:22
Vi har fin utsikt over Gorningen og ser helt hjem

Kistekollen utsiktspunkt - Titopper Siljan

Anjing og jeg gikk kveldstur hjemmefra og opp til utsiktpunktet etter den merkede løypa om Eikehaugen. Nedturen la vi rett ned lia etter den gamle stien til Jaktslottet. Jeg pleier å gå over et jorde ved Jaktslottet når det ikke er folk der, men det var det i dag, så da svingte jeg inn i skogen igjen og gikk ned på stien til Børja. Litt ulent og litt bushing for å komme ned, men kom ned tilslutt.

Det ble en liten pust i bakken på badeplassen etter å ha vasset litt. Varmt både i lufta og i vannet.
Så tuslet vi hjem. GPS koblet seg ut på hjemtur så det ble bare en rett strek fra badeplassen til hjem.

Solnedgangen
Krakken på utsiktspunktet
Da var vi nede på stien til Børja og tok en hvil på steinen ved kraftinntaken