Snøfjellet via nordeggen (16.07.2018)

Written by aarvag (Steinar Aarvåg) GSM

Ascents Snøfjellet NV2 (1,316m) 16.07.2018
Snøfjellet NV1 (1,330m) 16.07.2018
Snøfjellet (1,579m) 16.07.2018

Ein julidag for minneboka! Første gong på Snøfjellet for 2/3 av turfølgjet, og første gong frå nordsida for alle mann. Ikkje så lett å finne særleg informasjon om ruta opp denne vegen, så da vart enklaste løysing å legge ut på inspeksjon på eiga hand - resultatet let seg oppsummere i ein handfull bilete.

Teiping av potensielle gnagsår og påfyll av vatn i varmen.
Ikkje dagen for å forhaste seg i varmen - ein av fleire halvlange pausar på vegen mot dagens mål.
Rett på sak! 400 raske høgdemeter i overaskande lettgått steinur rett forut.
Vel blåst! Formidabel utsikt allereie på drøye tusen meters høgde. Kongskrona, Dronningkrona og to prinsar i forgrunnen.
Temmeleg lett å trille sekseren på terningen etter dagar som dette.
Resten av ruta er i ferd med å åpenbare seg - foreløpig vanskeleg å sjå nokon enkel veg til topps.
Vi la ruta nedom og på vestsida av nokre små hamrar. Eit par plassar der ein måtte bruka både armer og bein for å kome seg ned, men ikkje særleg krevande på tørre forhold.
Moder jords vindauge mot Skjerdingfjellet.
Rådslaging om vidare rutevalg. Vi enda opp med å gå heilt inn til veggen, deretter 20-30 meter nedover til høgre, for så å følgje ei slags renne oppover. Der vart det enkel kliving utan å hamne så langt ut på kanten som vi hadde frykta. Enklare enn deg såg ut som på avstand, med andre ord, men framleis å foretrekkje på tørre forhold.
Vi runda etterkvart meir og meir opp og ut på ryggen, heile vegen i fint klyveterreng. Viromkjerringa følgjer spent med.
Kun dei siste, flate metrane mot toppvarden som gjenstår, men litt posering med Innerdalen i bakgrunnen tek ein seg jo sjølvsagt tid til.
Allereie vedteke bading i Bjøråvatnet på vegen ned. Vi la ruta sørover og via Bjøråskaret på heimvegen.
Vi fekk heile Snøfjellet for oss sjølv denne måndagen. Hadde det ikkje vore for andre forpliktelsar hadde det nok vorte enda lenger pause enn den timen vi brukte på toppen. Alldeles makalaust!
Infinity pool med Indre og Ytre Sula som kulisser
Fantastisk avrunding på nok ein praktfull dag i fjellheimen.

Fasit for Snøfjellet nord

Written by Dryasanne 21.07.2019 12:16

Helt fantastisk historie og velskrevet om hvordan en perfekt trase opp på Snøfjellet legges!