Sister & sisters in Romsdalshorn/Rauma (17.07.2018)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Visits of other PBEs Hornvatnet steinhytte (760m) 17.07.2018 15:05

Barbro som er søster og bur i eldoradoet Utha i Salt Lake City. Var heimom ein tur i Romsdalsfjell. Ho hadde eit lite håp om å komme seg til toppen av Romsdalshorn. Noko som skal vise seg å ta litt tid! Første gang ilag med mannen Kevin, som er ein ganske så dyktig klatrer. Men tordenveret i nordveggen fekk dei då virkelig kjenne og dei måtte berre returnere raskt ned. Denne gangen hadde eg lova å være med opp den enklaste og raske veg, normalveien via Halls-renne. Men sånn vart det ikkje denne gang heller!! Tordenveret kom jammen raskt på besøk denne gangen også! Optimister er vi begge og alle gode ting er tre! Staselig og håp om toppfeiring i godt lag skal det jammen bli neste gang, det har eg virkelig tenkt... Barbro :)

Barbro i fin driv oppover...:)
Då var det berre å snu...Ikkje heilt stas å stå i veggen på Romsdalshorn når lyn og sommer "uværet" ruller inn over bygd og fjell.

Bra dere

Written by Olepetter 26.07.2018 18:57

har vett på å snu, når tordenværet kommer! Lykke til tredje gang, da!

Sv: Bra dere

Written by Eikås 27.07.2018 20:54

Ja...tordenvær har eg stor respekt for! Har opplevd at lynet har slått ned i fjellsider før. Med resultat i stengt veg av store steinblokker på fv 655. Det i retur ned igjen etter ein strålande sommertur på Jakta og Risenosa.