Stetinden frå Leirvassbu (02.07.2018)  3

Written by KnutStorvik (Knut Storvik)

Start point Leirvassbu (1,403m)
Endpoint Leirvassbu (2,020m)
Ascents Stetinden (2,020m) 02.07.2018

Turen starter på vegen som går rundt Stehøe mot Smørstabbreen. Bare følg denne noen kilometer og når du har rundet sør for Stehøe kan du begynne å rette blikket opp mot bandet mellom Stehøe og Stetinden.

Stehøe til høgre og ein kan skimte Stetinden. Her er det bare å finne seg en veg oppover.

Det er delvis stein og gress oppover, men oppstigningen til 1.800 meter over havet går greit. Noen velger så å gå over Søre Stetinden (1.985 meter over havet), men eg gjekk rundt på høgresida på fonna/breen. Fordelene med å gå på Søre er at du da ser ryggen og kor luftig det er mot vest, men ein må litt ekstra høgdemetre.

Mange velger å gå opp på Søre Stetinden (til venstre utenfor bildet) fyrst, men eg valgte å gå rett over fonna/breen.
Ryggen mot Søre Stetinden

Sjølve oppstigninga mot Stetinden går greit, men noko klyving er det.

Ned så bestemte eg meg for å bruke nordsida av fonna/breen ned. Eg er ikkje sikkert på forholda her, men for min del gjekk det greit. Når ein kjem ned på nordsida av Stehøe er det berre å finne ein veg nedover mot Leirvassbu og skråa over. Ein fordel at det er tørt her sidan det renn noko vatn.

Eg gjekk vegen innover Gravdalen før eg skjærte opp mot Stetinden. Tilbake gikk eg ned via fonna/breen og skjærte bortover mot Leirvassbu.
Toppen av Stetinden med utsikt mot Storebjørn

Ein flott tur, men hvis du må velge mellom Stetinden og Kyrkja tykkjer eg Kyrkja er ein klart finere tur enn Stetinden! God tur!

For å få en rundtur gikk eg ned fonna/breen på høgresida i bildet