Torvløysa og Kupenibba (30.10.2009)

Written by kolla (Kolbjørn Tjessem) GSM

Ascents Kupenibba (1,785m) 30.10.2009
Torvløysa (1,850m) 30.10.2009

Kjørte på en sjølbetjent bomveg til Herdalen seter på 500 moh og derfra bar eg med ski og gjekk vestover gjennom bjørkeskogen opp til nordenden av Egga. Gjekk på ski fra ca 700 moh der skogen tynnes ut. Gjekk langs den stedvis smale og luftige Egga til Torvløysa. Måtte ta av skia og krype noen plasser og særlig ein plass var det svært utsatt og eg måtte skyve skia framfor meg. Vil tru det er "trygg" klyving på sommerføre. Fra toppen var det vid utsikt i alle retninger, bl.a til Jotunheimen.
Rant ned i sørsida til sadelen mot Kupenibba. Herfrå gjekk eg nord-vest-ryggen opp og ned til fots. Rant deretter sørover forbi den langstrakte tjørna og bort til breen vest for Gjotdalsnibba. Så austover ned til Herdalen. Skiføret tok slutt på 6-700 moh og bar skia det siste stykket på stien ned til setra.
Flott solskinsdag og relativt mildt men fraus på om kvelden. Måneskin gjorde at hovelykt var unødvendig.