Andsfjellet - Målselv (15.06.2018)

Written by otto (Otto Lund) GSM

Start point Øverlia dagsenter (80m)
Characteristic Car drive
Ascents Andsfjellet (654m) 15.06.2018

Signaltopper m/vei
15.6.2018

Dag 10. Nattmåldtinden i Lenvik // Andsfjellet i Målselv // Rubbestadfjellet i Tranøy.
I det vi skulle parkere ved Øverlia dagsenter i Målselv kom en av de ansatte ut døra. Hun sa det var bare å kjøre til topps.. Dessuten var den gamle bommen ødelagt og ute av drift. Tare ble storfornøyd etter mange KM og HM i beina. Artig var det å se alle de blå-malte steinene på Andsfjellet (654). Trolig malt og signert av soldater fra forsvaret. (Muligens juks å kjøre bil, men ikke for oss).

Gråvær, men blått rundt varden på Andsfjellet

Missing title

Written by otto 15.06.2018 23:22

Overlever "møkkaværet" og gleder oss over tidenes varmeste vårvær hjemme. Landskapet er brunt over 300-400 meter. Har hverken sett mygg eller fluer på vår ferd, men tipper det blir action i juli.. Uansett er Tare storfornøyd..

Juks eller ikke....

Written by opps 15.06.2018 23:12

(Muligens juks å kjøre bil, men ikke for oss) Det er godkjent fra min side denne gangen. Skal si Tare og du står på det er ikke mange signaltopper igjen nå. Håper dere får bedre vær i morgen.