Jonsknuten (02.06.2018)

Visits of other PBEs Jonsknuten P-plass (720m) 02.06.2018
Jonsknuten/Knutehytta p-plass (720m) 02.06.2018
Utsikt fra toppen
Vi kjørte hjemmover fordi både Yr og Storm truet med torden i hele det området vi hadde tenkt å gå i helgen, ikke bare en bye, men jevnt over. Men vi var ikke klar for å dra helt hjem og fant ut at vi skulle gå en tur opp igjen på den flotte utsiktstoppen; Jonsknuten. Det var noen år siden vi hadde vært der og husket ikke helt hvordan veien var oppover og hvordan parkeringen var, så vi fant oss en fin plass ved en av de små vannene på vei opp, parkerte bobilen der og overnattet.
Dagen etter startet vi tidlig og kjørte opp til hytten og parkerte. Ikke et menneske her og neste gang vet vi at vi kun kan kjøre litt forbi den hytten og ikke helt frem til stistart.
Gikk inn til stistart og opp på toppen der vi kosa oss i solen og nøt utsikten. Det er ikke lengre noen bok å skrive seg inn i der oppe, bare gamle bøker. Kjørte så hjem for å feire barnebarnet vår dagen etter.