Bringe (02.06.2018)

Written by Esone (Einar Moen) GSM

Ascents Bringe (1,617m) 02.06.2018 15:17

Etappe ein på denne toppturen gikk føre seg med sykkel. Frå Borgund kraftverk går det anleggsveg innover fjellet. Vegen går fyrst i 12 svingar opp fjellsida, for så å stige like bratt innover innover dalen. På turen passerer ein fine stølar som Dekkene, og Leikvollen. Ein kjem opp til Vasset med den store demninga, som er verdt turen aleine. Vidare går vegen innover fjellet, ned Bjordalen, og endar øvst i Nesdalen. Dit lyt vi sykle ei anna gong. Det er nokre fine toppar innover, ma. Bidlesteinsnosi og Grindi.

Vi stoppa ved Vasset-dammen i dag. Derifrå gikk vi rett mot toppen. Følgde naturlege drag i terrenget, og varierte med ei litt anna rute nedatt. Sjå spor.

Utsikta frå Bringe var framifrå, då den er veldig sentralt plassert i høve fjellheimen i Lærdal og Borgundsfjella. Fantastisk dag, og T-skjorte-ver i høgfjellet. 27 grader nedi dalen når vi kom heimatt kl .17:30. Fin tur saman med min kjære.