Sunndal: Dordinakkan + 3 andre pf 100 (26.03.2018)

Written by boven (Ove Lotsberg) GSM

Start point Raubergshytta (1,317m)
Endpoint Raubergshytta (1,317m)
Ascents Dordinakkan (1,820m) 26.03.2018
Dordinakkan S1 (1,787m) 26.03.2018
Dordinakkan S2 (1,757m) 26.03.2018
Skarvdalseggen (1,504m) 26.03.2018
Smellfonnebba (1,684m) 26.03.2018
Vardfjellet (1,688m) 26.03.2018
GPS viste over 1500 hm. Altfor mykje, korrigert til 1250 etter kartlesing.

Møre og Romsdal pf 100 1071/1159

Meldingane for dagen var strålande og dette slo forsåvidt til. Ikkje ei sky på himmelen, men -10 ved start og veldig sure vind i periodar øydela litt av kosen. I periodar gjekk vi med dunjakka på, det er ikkje kvardagskost for Kroksleiven som vanlegvis går i ullskjorta. Elendig skiføre i høgda, men sidan vi gjekk med smale telemarkski og plastsko gjekk dette heilt greitt. Fjellski og lave sko er eit mareritt som eg helst vil prøve å unngå under slike forhold. Som dagen før var det stygge lydar i snøen heile tida, men ingen problem i høgda. Trygg og fin runde. Dordinakkan er eit fantastisk utsiktspunkt, her skulle vi gjerne ha kosa oss lenge. På grunn av vinden vart det kjapp retur ned til Storhårbårvatnet. Her var det rolegare. Vi var veldig fornøgde med det rutevalget sidan vi då slapp å gå over Smellfonnebba og Vardfjellet på returen. Siste topp vart Skarvdalseggen, vi reiv av fellene og glei mot hytta igjen. Torleiv kjende røyklukt i nasa 1 km før hytta. Dette viste seg å være falsk alarm og pulsen kunne igjen roe seg. Ny åleinekveld i hytta med prat og kroppslydar på det nivået som passa oss best.

Torleiv går på Vardfjellet mot Dordinakkan, i god vind.
Frå Dordinakkan mot toppar i Aure.
Kaldfonna
Skarvdalseggen, dagens siste topp

Dordi!

Written by Freeflex 29.03.2018 22:47

Reknar med det er curlingdronninga Dordi Nordby som har fått eit staseleg fjell oppkalla etter seg?