Tindefjellet/Jølster - Raskt omgjort til skredterreng (19.03.2018)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Berg (310m)
Endpoint Berg (310m)
Ascents Gygraklovet (748m) 19.03.2018
Tindefjellet (1,083m) 19.03.2018 not summited

Skiftande ver denne dagen! Ca 15 cm nysnø i løpet av natt/morgentimar. I løpet av dagen nokre timar med regn/slaps til ca 500 moh. Deretter kaldare ver med vind ifrå nord-nordvest, styrke frisk bris mot aukande liten kuling. Det er ganske så fascinerande å sjå kor effektivt vinden jobber! Med eit ganske så påfølgande interessant føre...Puddersnøen eller "mjellsnøen" som mine eldre på Dagsenteret i Jølster snakker om. Var raskt blitt til historie og gode minner! http://www.yr.no/artikkel/noregsver-gir-ikkje-puddersno-1.12228556
Ingvald K. som skulle luffe etter oss, møtte oss i retur ifrå Gygra. Han var litt usikker på kva slags "kråkekøyrerar" som var å sjå til på nedtur :)

Eindel flakskred var gått, mindre og større sprekkdannelsar var å sjå oppover på og ved ryggen mot Gygraklovet og Tindefjellet. To personer hadde trakka spor vidare oppover, spor som ikkje var aktuelle å følge vidare opp for vår del! Vi valgte denne gangen å snu. Sidan vi då etterkvart hadde all verden av tid igjen av kvelden. Vart det kjempetriveleg med Brit Siv og Ingvald, vidare til middag. Praten og diverse temaer gav seg sjølv... :)

Friskt og fint så langt opp til Gygraklovet!
Gygra Igloen står der endå, like god som ny :)
Trivelege middagsgjester etter ein heller litt forkorta skitur ilag! Men dette også ein stor del av gleda :)

Missing title

Written by ligroenb 20.03.2018 21:42

Kjenner igjen den Kyllingretten tror jeg ;-)

Sv:

Written by Eikås 20.03.2018 22:21

Ja...den hadde jo selfølgelig vore perfekt! :) Men den lyt nok være til gode i eit seinare høve! Ein anna ting er at den kyllingretten burde du teke patent på ;) :)

stekte mandelpoter

Written by otto 20.03.2018 20:52

Skal si du kan kokkekunsten Janne.. Bortsett fra vann i glasset som burde hvert erstattet med rødvin..

Sv: stekte mandelpoter

Written by Eikås 20.03.2018 21:43

Ha-ha gode Otto :) Det var nok mandelpotetene med god hjelp ifrå Miriam som berga den middagen! :) Men ja... det hadde gjort seg så absolutt med rødvin i glasset og mandelpotetene skulle ha vore ifrå Oppdal :)