The resurrection (14.03.2018)

Written by Olepetter (Ole-Petter Andersen) GSM

Ascents Freningfjellet (1,142m) 14.03.2018 11:48
I dag kjentes å være dagen! Jeg ville prøve meg på en liten topptur igjen, og været var optimalt. I bakkene opp mot Freningfjellet gikk det ganske tungt i løssnøen, men jeg tok det med ro og nøt været. Utrolig å være på topptur igjen - jeg satt tross alt i rullestol pga bakterieinfeksjonene i januar. Nå har jeg stått 6-7 uker på Bactrim, Sumamed og Tinidazol, og det er opplagt at dette har tøff kost især for bartonella-bakteriene, som er på retur så det suser.

På toppen var jeg rørt til tårer!!! Livet er atter deilig å leve på de gode dagene, og framtiden synes lysere enn noen gang. Skled lett ned i løssnøen og nøt hvert sekund tilbake til bilen.

Etter lavkarbo-lunsj i sola, hadde jeg slett ikke lyst til å returnere, og tok en liten rolig runde på langrennsskia også i godværet. Da satte skjelvingene inn for alvor, og kroppen sa ifra at nok er nok for denne gangen. Dette var virkelig et oppløftende come-back. Ole-Petter har stått opp igjen fra døden!

Enda bedre

Written by 19topper 15.03.2018 11:18

en forrige dagen. Rett og slett gull...men skynde seg sakte! ;)

Sv: Enda bedre

Written by Olepetter 15.03.2018 15:52

Ja, selv dette ble for hardt egentlig. Var helt slått ut på kvelden og dagen etter!

Nu går alt så meget bedre !

Written by Snilen 14.03.2018 19:11

Fint å se deg på ordentlig tur igjen, ikke bare svime rundt i en polsk by.

Så bra!

Written by Nils 14.03.2018 17:30

Det var en etterlengtet rapport! En turrapport signert Ole-Petter med fine Valdres-bilder var virkelig godt å se! Velkommen tilbake, og lykke til videre! :-)

Welcome back

Written by mortenh 14.03.2018 17:07

Welcome back to the world of toppturs. Vi krysser fingrene for at det er snakk om et permanent comeback.