Ein dag på "kontoret"...Jølster-Førde rundt! (05.03.2018)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Ascents Eikåsnipa (826m) 05.03.2018
Kletten (164m) 05.03.2018
Ein svipptur innom min over snittet fjell interesserte  tannlege. No er alt på stell :)
Ein svipptur innom min over snittet fjell interesserte tannlege. No er alt på stell :)
Biltur rundt Jølstravatnet. E-39 er under oppgradering...Mot Kjøsnesfjorden og Grovabreen.
Biltur rundt Jølstravatnet. E-39 er under oppgradering. Håper dette naustet får stå...
Vakre Kjøsnesfjorden/Jølster. Nærøyfjorden 2 er då mine meiningar...
Ifrå Kletten/Førde
Avslutning på dagen blir ei ganske så stille stund på Eikåsnipa 826 moh.  :)
Avslutning på dagen blir ei ganske så stille stund på Eikåsnipa 826 moh. :)
Avslutning på dagen blir ei ganske så stille stund på Eikåsnipa 826 moh. Eg rakk solnedgangen der vest mot Kvamshesten/Storehesten 1209 m og Blægja 1305 m og Heilevang massivet :)

Litt av ein dag... :)

Missing title

Written by JPV100 08.03.2018 14:13

Mange flotte bilder! Og spesielt det siste var utruleg fint! :)