Lofoten i mitt hjerte (28.01.2018)

Written by Firing (Live Firing Solheim) GSM

Ascents Ytretinden (224m) 28.01.2018 14:14
Slåttfjellet (270m) 28.01.2018 14:39

Eldreomsorgen i dag har bestått av reparasjon av kofte, vaffelspising og kaffedrikking med naboen og litt rydding. Ivar overtok og så ble det opphenging av fisk til tørking, fremtidens tørrfisk. Så mens lammesteika sto i ovnen fikk jeg meg en liten tur til fjells mens det ennå var lyst. Takknemmelig for at jeg har en gubbe som lever etter "Happy wife, happy life" :-)
Nordnorsk vinterlys er bare helt FANTASTISK !!! Må oppleves! Hadde jeg vært produsent skulle jeg laget sakte-TV av denne pastellfargetida. Så til de som ennå ikke har vært nordafor vinterstid - sett det øverst på ønskelist og bestill flybillett nordover - snarest!

Lågheia og Slåttfjellet (som egentlig ikke har noe navn i følg Slettengværingene)
Solnedgang med Ristind og Himmeltind til høyre
Havern
Ytretinden, Vestvågøy 10 på topp. Mr Hjellvollstinden bak, som skal til pers til sommeren