Sjåstadvarden/Geitahornet/Selje- Storm ved Stadtlandet (13.01.2018)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Dragseidet (224m)
Endpoint Dragseidet (223m)
Characteristic Snowshoe trip
Ascents Geitahornet (475m) 13.01.2018
Aust for Libbera (483m) 13.01.2018
Sjåstadvarden (515m) 13.01.2018

Hoddevika og fjella ved Stadtlandet er ein av dei plassane som for meg betyr mykje. Storhavet, naturkreftene og den nakne barske naturen tiltaler stort. Her ute er det fint å suse rundt på toppane og heile tida ha vidsynet ut mot storhavet. Kanskje det betyr mykje, fordi eg har vakse opp i karrige omgivelsar der vest. Ein finn i alle fall fred her ute til havdønningane og vinden som herskar! Var lysten til å prøve surfebrettet, men ein rekk ikkje over alt på eit døgn...Så det lyt bli til ei helg i februar når vinden leikar litt ekstra. (Bli gjerne med fleire...eg har lova den yngre garde ei helg i februar i Hoddevika) Fin tid å surfe på denne tida, når vinterstormane regjerer!

Ifrå Sjåstadvarden 515 moh
Ifrå Geitahornet 474 mot Aust for Libbera 473 moh
Ifrå Aust for Libbera 473 moh
Den finaste tida å surfe i vinterstormane denne januar tida.
Sterk kuling og liten storm i kasta...Rein sjelro og nytelse å kunne være tilstades på denne stranda/Hoddevika

Fine dagar der ute ved storhavet :)

Flotte bilder!

Written by JPV100 19.01.2018 21:48

Det er artig å oppleve kysten og naturkreftene på denne årstida! Vi var på Hoddevika i sommar, men då var det både varmt og svært folksomt...store kontrastar til din tur :)

Sv: Flotte bilder!

Written by Eikås 22.01.2018 20:32

Takk for det Jan Petter :) Ja... vi har det fint :) Det er så vanvittig store variasjonar og kontrastar i dette landet! Det går ikkje å bli lei eller synast at det blir for einsformigt her i gården!! Einaste minuset er at døgnet, har for få timar til å nyte alt ihop :)