Mot haust og drømmedag på Jakta og Risenosa (31.03.2019)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Norangsdalen
Ascents Jakta (1,589m) 31.03.2019
Risenosa (1,563m) 31.03.2019

Enkelte turer setter fleire spor og minner enn andre! Sånn er det berre :) Dette er ein tur ifrå 17 som vart liggande som enkelt registrert i påvente av tid til bilder og ord. No kjem i alle fall bilder og litt tekst! Gps loggen min på denne turen forsvant ilag med den forrige Garmin gps eg hadde og som var ein kjær følgesvenn. Litt dårleg er eg på å lagre alle ting rundt omkring!! Men to fine turrapporter med logg har Endre Fjellsamleren (Endre Myrdal Olsen)

og Jan Petter JPV100 (Jan Petter Vad) https://peakbook.org/tour/235572/Jakta+og+Risenosa.html
Ein strålande turdag med trøkk og med nydelige løpssteg ut ifrå fjellet tilslutt!
Takk til eit supersprekt turfølge og ikkje minst ein strålande dag i fjellet :)
Geir Arne, Endre, Jan Petter, Øyvind, Johannes og Sven

Fantastiske haustfarger ifrå Konedalen og vår tur på veg til Jakta 1588  og Risenosa 1563 moh. Slogen 1564 moh til venstre.
Fantastiske haustfarger ifrå Konedalen og vår tur på veg til Jakta 1588 og Risenosa 1563 moh. Slogen 1564 moh til venstre.
Sjå alltid opp for snøbruer :)
Blikkstille mot toppen av Jakta 1588
Fin trio på toppen av Jakta 1588 Endre, Øyvind og Jan Petter
Ifrå Jakta 1588 ein topp eg definitivt likar betre enn Slogen som ligg rett over! Kanskje fordi det er litt stillare her på denne kanten. Jakta er absolutt finast i fin kombinasjon ilag med Risenosa 1563 moh :)
Kanskje eg skal berre seie meg og gutta boys på toppen av Jakta :)
Ifrå toppen av Risenosa 1563 mot innerste del av Storfjorden, Bjørke og Sjåstaddalen