Olahansfjellet/Jølster (02.12.2017)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Myklebustdalen (439m)
Endpoint Myklebustdalen (439m)
Ascents Olahans-fjellet (1,162m) 02.12.2017
Olahansfjellet (1,216m) 02.12.2017

Etter strålande dagar, måtte det komme litt mildver! Brit Siv har starta sesongen med å rapportere inn skredobservasjoner. Har vore med på mange nok av dei turane og veit også at det tek si tid. Så eg pakka ned rikelig med kle, sidan eg også sannsynlegvis er den største frostpinnen som finnast!! Temperaturen var idag -1 i Førde og -1 i Myklebustdalen ved start, og det yra og småregna heilt til topp`s. Heldige var vi idag, ein særdeles sprek kar ved navn Mikael, hadde nok vore til toppen to ganger og laga fine spor. Ellers noko klabbeføre på fellane oppover og nesten so at eg måtte stake meg nedover. Greit med trått føre, men no er nok-nok... 3 år har eg vel tenkt på behandling av skia, no skal dei glides på søndagen! Eg valgte å luffe heilt til toppen, medan Brit Siv spadde snø og studerte lagdelingar. Eg måtte ein tur nedatt for å sjå etter ho og gi beskjed på at eg gjekk oppatt mot Store. Det var friskt oppe og etterkvart litt dårleg sikt. Er ein kledd og føler seg komfortabel, så er dette eindel av dei hærlegaste turane.