Påsketur i kongens klær (26.04.1998)

Written by knutio (Knut Inge Orset) GSM

Characteristic Ski trip
Ascents Háhttagáisi (1,407m) 26.04.1998

Starta kl 11 fra første gard oppe i Tamokdalen i et fantastisk ver. Gikk oppover skogen på kryss i den delvis veldig råtne snøen. Måtte fort av med skjorte og bukse og både svette og solkrem rann.Tempoet var sånn passe. Da vi kom gjennom skogen ble føret bedre og vi flaut oppå. Hadde også nokre kunstpauser for å nyte været og studere ei renne på høgresida av fjellet som muligens var kjørbar. Når vi kom opp i et noe brattere område vart det intens sikk-sakkgåing og Tollås sleit med smale feller. Holdt også meir til venstre før vi kom opp under eggen på vestsida. På med litt mere klær før vi traverserte forsiktig rundt. Her var det steinhardt og et fall ville føre til at ein sklei en del hundre meter nedover. Det gjekk bra og for å gjøre det enklast vidare tok vi av ski og gjekk rett oppover den relativt bratte snøflanken. Like under toppen flata det ut og vi spennte på oss skia og rusla dei siste hundre metra. Vi kom opp etter 3 timar og var plutselig omgitt av skodde. men det gjekk ikkje mange minutta før sola igjen skein og vi kunne kle av oss igjen. Satt ei god stund på toppen før vi avfella og rennte bortover toppen til den renna vi hadde sett oss ut. Renna såg sinssyk ut og Kjell kasta seg utfor først. Det gjekk veldig fint heilt til dei siste metra der der var is og smalt. Ski av og litt kluring før han kom seg over. I mens var vi også vi på veg nedover. Med litt forsiktighet og flaks kom vi også over etter småe utglidninger og nærvepirrende minutt. Vidare nedover den råe fjellsida i høgt tempo og lange svinger. Nedover i skogen vart det råttent og det vart en god del tryn. Men vi kom oss da ned og hadde brukt tot 5 timer. Ei flott avslutning på påska