Fugleleiken - på postjakt (03.11.2017)  3

Written by siroho GSM

Start point Svanstul parkering (590m)
Endpoint Svanstul parkering (590m)
Characteristic Bike trip
Visits of other PBEs Fugleleiken (600m) 03.11.2017 11:55
Svanstul parkeringsplass (580m) 03.11.2017 11:55

Sykkeltur til Fugleleiken og Svanstul

Etter grunnleggende turlederkurset så ble en orienteringspost borte, så målet for turen var å se om jeg kunne finne den. Formen har vært laber de siste ukene. For å gå ned i vekt har jeg startet på en diett som ikke gir den store energien, derfor valgte jeg sykkelen idag, mens Øyvind og Anjing gikk. Vi startet fra parkeringen på Svanstul og dro først inn til den nye gapahuken som Speiderne i Gjerpen MSK har satt opp. Kjempe gapahuk med overnattingplasser til mange. Flott lys i dag, men litt is på småtjerna.

Vi fortsatt inn til Fugleleiken og tok matpause der før vi gjennomsøkte skogen på nedsiden av hytte mot bekken. Ingen orienteringspost å se, så den får nok stå der til noen tilfeldigvis skulle finne den.

Øyvind og Anjing gikk rundturen om Svanstul setrene, mens jeg syklet tilbake og inn vegen mot Svanstul. Det møttes vi og så gikk vi sammen tilbake til bilen.

Nydelig vær denne dagen, og godt å endelig komme seg ut, men jeg balanserer på en knivegg i hva energinivået mitt er, slitsomt, men håper det vil bedre seg etterhvert. Er så fortvilende å være så dårlig form at en må gå av sykkelen bare vegen så vidt går oppover. Bare en viste hva en skulle gjøre for å bli bedre, men det er det ingen som vet.