Snoadvarden/Jostedalsbreen (09.10.2017)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Befring (587m)
Endpoint befring (587m)
Ascents Snoadvarden (1,520m) 09.10.2017
Fantastiske haustfargar i fjellet no... Ser på meldingane at det blir ei ruskeveke med lavtrykk og nedbør framover. Melisdrysset er komt ned på 900 moh. Er ferdig på jobb og ser fram til å komme meg opp på Kvannebakkbu ved Jostedalsbreen mellom arbeidsøktene mine! Eg tenker at eg lyt berre få med dei siste timane med godvær til fots og dei vakraste hausfargar, før kong vinter sveiper sitt teppe over det heile! Det vart ein bra strabasiøs tur mot siste del av toppen mot kveldinga! Med ei viss tyngde på sekk pakka etter forholda, gjennomslagsføre i snøura og vind, måtte eg nokre turar i kjellaren! Men det er jo det som er så hærleg, baske på og bruke kroppen i sånne omgivelsar. Kom bra med stegjerna og isøks denne gang opp mot siste punktet. Ingen andre på tur opp på Kvannebakkbu, enn meg og harepus!
Nydelig kveld med vinden som ruska i bua, stjerneklar nattehimmel og vakkert måneskin innover Jostedalsbreen.
Dette er overskuddet i kvardagen min og eventyr kan vi alle skape kvar dag... :)
Ifrå Befringsdalen mot Kvannebakknova
Fantastisk skue med farger og trea bugner av rognebær! Rognebærgelen skal jammen testast i år til hjortebiffen, ilag med tur til ei fantastisk "nødbu" ved breen!
Nydelig kveldslys inn mot brefallet...
Lynnet kom iløpet av natta...Frisk tannpuss vart det også :) Men berre ein rein nytelse å ha denne freden for seg sjølv!
Meg og harpus nok ein gong mot toppen!
Neste gang skal eg ha med stativ til kameraet! Synd det vart så uklart. Men det vart nok ein gong ei magisk stemning her oppe ved Jostedalsbreen!

" Den største luksusen i livet er ensomheten - det gjelder berre å møblere den med indre liv."
Henri Matisse

Herlige bilder

Written by Klas1 16.10.2017 10:06

Gøy å se og lese:)))

Sv: Herlige bilder

Written by Eikås 18.10.2017 07:22

Tusen takk for det Klas :) :) Kjekt er det å samle sine turer og treningsøkter på ein sånn måte! :)

Missing title

Written by JPV100 12.10.2017 22:12

Ja, neste gong må du ha med stativ! Det ser ut som du hadde ein flott tur! Du er flink til å kome deg ut på slike turar :)

Sv:

Written by Eikås 14.10.2017 21:57

Sånne bilder er nesten berre irriterande!! :) Men minnet er i alle fall så mykje betre :) Ein må berre gripe øyeblikket når ein har mulighet til det. Rastlausheita er stor :) Det regnar vel ein smule oppe hos deg også no! Snøgrensa oppe hos dåke då, i desse dagar ?

• +

Sv: Sv:

Written by JPV100 14.10.2017 22:56

Missing title

Written by ligroenb 11.10.2017 15:09

Såg herlig ut !!

Sv:

Written by Eikås 14.10.2017 21:44

Fantastisk :) Ein skulle fått til ein fin fellestur med overnatting her oppe! Med ein god gjeng ilag! Gjerne i godt ruskever :)