Vanylven/Volda: Vikesandfjellet og Blåhamrehornet (06.09.2017)

Written by Freeflex (Ragnar Liaskar) GSM

Ascents Blåhamrehornet (845m) 06.09.2017
Vikesandfjellet (748m) 06.09.2017

Værmeldingane holdt stikk og det var grått og regn frå morgon av, medan det letta litt utover dagen. Såg til nokre dyr på Lauvstad for fattern og fann ut at Vikesandfjellet som er ein pf100-topp i Vanylven var like grei å nå frå Dravlausdalen som å køyre rundt og gå kortare, men brattare opp. Sidan eg også hadde ein Volda pf30 ståande igjen i nærleiken var dette ei fin anledning til ei rolig runde i bra haustvær.

Eg kjørte til Gamlestøylen der det er rås vidare til ein er nesten forbi tregrensa, uansett i rimeleg ope terreng som kan være vått. Klassisk torv/myrlendt terreng som ein fikk mykje av i Vanylven. Resten av runda ga seg sjølv og med eit blikk på kartet i pb-appen var det lett å finne att råsa også.

fine bilete

Written by kobbenes 07.09.2017 11:16

frå eit lite besøkt men flott hjørne av sunnmøre :-)

Sv: fine bilete

Written by Freeflex 07.09.2017 11:29

Ja, det er langt betre tilrettelagt enn brukt det enorme rutenettet i Vanylven ;)