Ein kjekke jobb! (05.09.2017)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Legestøylen P
Endpoint Legestøylen P
Characteristic Trip by foot
Visits of other PBEs Longevasshytta (805m) 05.09.2017
På mange vis...
Mot Legestøylen
Eit mesterverk! Fantastisk er det at noko av vår historie ikkje smuldrar heilt vekk for oss. Noko som kan minne oss på at det var ei tid... med nøysomhet og dyktige mennesker.

Det er alltid kjekt når ein kan få til ein overnattingstur ilag, ein kjem litt tettare på kvarandre, ein får betre tid til å pratast og meir ro over aktivitetane.

Ved Stigsvatnet 782 moh Eit fint avbrekk på turen, var å kunne sette seg i robåten :)
Haustfjellet er komt på besøk...

Det er kjekt å kunne nytte nærmiljøet vårt på ein sånn måte! Og for vår del med start ifrå Årdalsdalen i Jølster. Fantastisk natur og mange muligheiter av friluftslivsaktiviteter for liten og stor. Vi var litt spente på å sjå det nye tilbygget på DNT hytta og fint var det blitt :)

Aure å få i vatna endå...Vi møtte dette trivelige paret på hytta. Dei hadde sett garn og fått ein fin liten fangst :)
Mange gourmet måltider her :)
Veromslag på heimtur...Vind og stabilt med regnbyger!!
Men fanken heller...Sånn er Vestlandet og kontraster har vi i rikt monn! Noko som gjere til at ein trivast stort likevel...om då ikkje regnet er alt for stødig i vekesvis!!
Longevasshytta har fått eit nytt fint tilbygg og fleire flotte ildsjeler har bidratt til dette.

Medan vinden ruska ute, hadde vi det rett så trivelig med god varme og fyr i ovnen. Ekstra kjekt var det å bli betre kjent med det trivelige paret som var komt før oss. Ho tidlegare Bioingenør og han psykiater og forfatter av mange fine barne/ungdomsbøker og teaterstykker. Fine variasjoner i samtale emna vart det den kvelden :)