Folarskardnuten (02.09.2017)

Endpoint P-plassen i Raggsteindalen
Ascents Folarskardnuten (1,933m) 02.09.2017
Visits of other PBEs Lordehytta (1,620m) 02.09.2017

Turrapport kommer etter hvert - knalltur i godt følge samt moro å gå rundt + Iskalde bad og mye seigmenn... er stikkord :)

Oppdatert turrapport 2018 (ting tar tid...);

Begge hundene, Morten/Julia/LinnT/Øyvind/GeirA/Ida var supert selskap. Imponert over jentene som gikk i 9 timer og var like blide :)

Et kort parti var litt vanskelig, og da var det kjekt å ha så rolige og turvante folk med.

Jeg kjente virkelig på den gode fylkestopp-følelsen da vi sto på toppen - hurra :)

Vi gikk runden ned, i stedet for å snu og ta samme vei tilbake - det var bra fordi vi så masse flott på turen ned. Det er virkelig vakker natur i dette landet!
J/GA/Ø badet - det var skikkelig iskaldt vann så jeg holdt meg på land.

GA gikk ned i forveien, og plantet seigmenn både på stien og vindusviskerne ...noe vi fant ut på veien kjørende hjem i regnet :)