Innerdalstårnet og Tåga/Norsk Fjellsport (03.08.2017)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Tåga S2 (1,688m) 03.08.2017
Tårnfjellet (1,523m) 03.08.2017
Tårnfjellet S1 (1,500m) 03.08.2017

Innerdalen har eg kjent til i lengre tid og første gang ifrå Norsk Fjellsport. Eg veit at her er nokre fantastiske klatreruter, blant anna i nydelige Skarfjellet 1790 moh. Som skal prøvast ilag med Trolla i neste fine høve :) Dei siste ferieturane har blitt ganske så sporadiske, spesielt etter at ungdommen min vart vaksen! Eg gleder meg virkelig til å spikre måla mine vidare her oppe i denne vakre delen av landet :) Trondheim vart endestoppen på ferien denne gangen, med ein fantastisk konsert av Robbie Williams. I returen vart det ein hærleg svipptur innom Innerdalen for å snuse på det eg har høyrt og lese om.
Sidan eg "nerder" etter sør noreg lista, var Tåga 1840 m målet etter Innerdalstårnet 1452 moh som den kanskje mest kjente toppen for dei fleste med ei lett klyving mot toppen. Trivelig var det å treffe på Otto og Inger Lise ved Innerdalstårnet :) Etter mykje nedbør det siste døgnet, var eg litt usikker på overgangen ifrå Innerdalstårnet og opp ifrå skaret mot Tårnfjellet 1521 moh. Men vi valgte å prøve, sidan det då selfølgelig er den raskaste veg til Tåga. Ingen skam å snu var mottoet! Men hadde mor mi sett greia opp mot Tårnfjellet denne dagen, hadde eg ikkje stått høgt i kurs der! Godt alt ingen veit :) Men morsom og hærleg klyving var det ifrå Tårnfjellet i ein laang flott rygg til Tåga 1840 moh.

Ved Innerdalstårnet....Vakre Skarfjellet og Trolla ibakgrunn
Eit hyggelig treff :)
Siste klyv opp mot Tårnfjellet 1521 moh
Finaste klyverygg mot Tåga :) Men alltid nydelige Skarfjellet i auget med nye mål og ved neste høve...
Den rette vinkelen på dette bildet! Ei fantastisk utsikt og den finaste klyverygg! Denne bør opplevast :)
Naturens eget mesterverk!
Fin driv ilag med Brit Siv :)
Vakre Innerdalstårnet
Eit hærleg fjell liv :)
Fantastisk å sjå kvelds sola i Skarfjellet og Trolla...Planlegge dei nye måla i desse fjella!

Tusen takk for ei hærleg fjellrunde ilag Brit Siv

Wow, imponert

Written by jørn 16.08.2017 09:05

Flotte bilder du har, super inspirasjon

Sv: Wow, imponert

Written by Eikås 11.09.2017 16:52

Tusen takk for det Jørn :) Det alltid stas å få sånne tilbakemeldinger også :) Ein treg vestlending er eg :)

Missing title

Written by TopGun 15.08.2017 21:24

Tøff tur og flotte bilder, fra Norges vakreste fjelldal :)

Flott tur!

Written by Þróndeimr 14.08.2017 23:30

Knallfint område ja! Men du fikk meg veldig forvirra med det ene poseringsbildet med Skarfjellet i bakgrunnen, det tok meg noen sekunder på å forstå at bildet er speilvendt! :P

Sv: Flott tur!

Written by kolla 15.08.2017 13:24

Her sat eg å studerte det bildet med Skarfjellet til høgre eit kvarter og kunne ikkje fatte og begripe kva vinkel det var teke frå, før eg rulla ned og las denne kommentaren. Måtte jo le litt av min forvirring, men slik bildemanipulering er ein uting (etter mitt syn). Ellers flotte bilete frå sør-Noregs indrefilet!

• +

Sv: Sv: Flott tur!

Written by Eikås 15.08.2017 19:52

Sv: Flott tur!

Written by Eikås 15.08.2017 19:40

Ja, no måtte eg le litt Christian :) Du er bra kjent i desse fjella, ikkje rart du stussa på vinkelen :) Her har eg gløymt å snu bildet, før det vart lasta opp! Litt av eit fjellområde, her lyt ein jammen opp att i fleire vender. Hadde vore kjekt å prøve nokre av klatrerutene!

Fin tur

Written by Arthur73 14.08.2017 21:34

Jeg har et spørsmål. Er det mye klyving fra Tårnfjellet opp til Tåga?

Sv: Fin tur

Written by Eikås 14.08.2017 22:10

Ja, men fin klyving er det nesten heile vegen! På kartet ser det rimelig greit ut! Det er det også, men ein må finure litt opp og ned! :) Derfor artig klyving :) Nokre punkt utan sikring ifrå Innerdalstårnet ifrå skaret mot Tårnfjellet var kanskje noko utsatt etter også ganske så mykje nedbør iforkant. Men det går greit med ro og tolmod! Ingen tvil om at dette må være den finaste ruta til Tåga :)