Lid - Gråfjellet - Høgabu (01.08.2017)  4

Written by Fjellskoen (Kenneth Vik)

Start point Bergsdalstunet (440m)
Endpoint Høgabu (903m)
Ascents Gråfjellet (1,054m) 01.08.2017 13:58
Visits of other PBEs Lid p-plass (443m) 01.08.2017 12:08
Høgabu (907m) 01.08.2017 14:10

DNT skiltar med parkering ved Bergsdalstunet på Lid. Turen frå parkeringsplassen startar på grusveg (Høgabuvegen), går over til sti like før den gamle røde kors hytta (rødt hus/hytte). Stien er godt T merket heile vegen, og startar med lett stigning. Dersom man har hund må man vera obs på mykje sau og kyr i område. Etter at stigningen er unnagjort går stien flatt innover før den går nedover dalen mot DNT hytta Høgabu ved Tjørnadalsvatnet. Det vart eit lite sidesprang opp til Gråfjellet som ein ser varden på frå stien til Høgabu. Gjekk i fritt terreng til topps, flott utsikt mot Bergsdalen. Fann deretter smal sti som førte meg frå toppen ned til Høgabu.

Ved Høgabu er det tilrettelagt med hundebur i den minste av hyttene, i hovedhytta er det ikkje tillatt med hund. Vi spiste lunsj i den minste hytta, før returen til Lid.

Ein lett og fin tur som passar heile familien. Ca. 1,5 - 2,5 t. Gange.