Storsvulten og Rondvasshøgde (19.07.2017)

Written by mariusmeland (Marius Meland) GSM

Start point Strombun (710m)
Endpoint Strombun (710m)
Ascents Veslsvulten (1,579m) 19.07.2017 12:46
Rondvasshøgde Ø2 (1,838m) 19.07.2017 14:19

Første 2,8 km på sti. Deretter 2,4 km på grusveg (stengt for bil). Totalt 10,4 km opp til Rondvasshøgde Ø2 inkludert turen over Veslsvulten. Nokså steinete og krevjande terreng stadvis, særleg opp mot Rondvasshøgde Ø2.

Flott ver, varmt og fine utsikter. Turen kan trygt anbefalast, men ein bør ikkje vere for avhengig av stiar.
På veg mot Veslsvulten (venstre) og Rondvasshøgde (høgre)
På veg mot Veslsvulten. I bakgrunnen ser vi Rondvasshøgde.
Utsikt mot skaret mellom Veslsvulten og Rondvasshøgde.
Mykje stein på veg mot Veslsvulten.
Mykje stein på veg mot Veslsvulten. Toppen til høgre i bildet.
Nesten på toppen av Veslsvulten er det denne utsikten mot sør, med Atnsjø i bakgrunnen.
Frå Veslsvulten ser vi mot neste turmål, nemlig Rondvasshøgde Ø2.
Mykje stein opp mot Rondvasshøgde også.
Staseleg toppvarde på toppen av Rondvasshøgde Ø2. Utsikt mot sør, med mellom anna Atnsjøen nede i dalen.
Utsikt frå Rondvasshøgde Ø2 mot Vinjeronden, Rondslottet, Midtronden og Høgronden
Utsikt frå Rondvasshøgde Ø2 mot nordlege delar av Atndalen.