Kommunetopp - Modum (Buskerud): Lauvkollen 704 moh (09.07.2017)

Written by josokbakke (Ole-Johann Jøsokbakke) GSM

Characteristic Trip by foot
Ascents Lauvkollen (704m) 09.07.2017
Lauvkollen Vest (697m) 09.07.2017
Vest for Urdtjern (659m) 09.07.2017

Kommunetopp - Modum (Buskerud): Lauvkollen 704 moh

Flott vær på morgenen, men det skya over etter kvart. Uansett godt turvær, med litt vind og fin temperatur. Shorts og t-skjorte.

Køyrde til Kanda og sykla til nordenden av Vesle Nykjua, der parkerte eg sykkelen og tok på joggeskoa. Eg fulgte stien på austsida av Bomlebekken og opp til Nedre Damtjern. Derifrå var det slutt på stien, til eg kom opp til det sørligasta av De pene tjerna. Bra navn! Denne blåmerka stien fulgte eg til omlag midt mellom Urdtjern og Sandtjern der eg peila meg inn mot Lauvkollen via Brennåsen vest.

Lauvkollen var nok ein uinteressant kommunetopp med begrensa utsikt på grunn av skog.

Returnerte omlag same vegen; for å vere sikker, i tilfelle rottefelle kommunetoppen i Modum skulle finne på å flytte på seg enda ein gong, gjekk eg rett sørover over nokre små humper i terrenget...