Hangervåttån (20.05.2017)  2

Written by Icemann99 GSM

Ascents Hangervåttån (272m) 20.05.2017 11:43

Denne toppen er med på listen over topper i Trondheim med primærfaktor (PF)over 100 m.
Det er kun 12 slike topper i kommunen. Denne er den minste, men nr.4 når det gjelder PF som er 170 meter.
Parkerte ved en gård like før skogsveien startet. Ikke store plassen, men plass til en bil.

Her er dagens rute.

Tadaaa... Nye Boots . ... . som passer også, ingen selvfølge med kajakk som neste stopp.
Crispi Skarven, ferdig inngått, ohh yess. Så lenge de selger disse kjøper jeg igjen og igjen..

Gammelskog og mose... fine greier..

50 meter nord for toppen var det et utsiktspunkt. Siden toppen er gjengrodd er dette eneste foto anledning. Her ser vi Stadsbygd rett frem.

Jeg gikk langs en gammel skogsvei, men tok av på denne da den gikk i rett retning. Hoppet av etter en titt på kartet, men det var endel stier jeg krysset så det er mulig den går mot toppen. Står ikke på kartet.

Toppen sett nedenfra.

Tur

Written by miombo 21.05.2017 19:23

Fin topp det derre. Og fine nye sko..