Stardalen opp og ned...Super dag i mektige Jølstrafjell (13.05.2017)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Fonn (310m)
Endpoint Fonn (310m)
Ascents Langefjellet (1,200m) 13.05.2017
Tortnegrøegga (1,416m) 13.05.2017

Planen for dagen var ein fin tur opp Gallen innerst i Stardalen. Derifrå ein fin rundtur innom breen, Grensevarden, Bings Gryte og ved litt ekstra god tid, eit besøk til Sørvest for Ramnane 1874 m Deretter for så å renne ned ved Hovdeskrednibba til Tverrdalen igjen. Etter meldingane var det det meldt litt vind. Men den var betydelig kraftigare i dette området, det er ikkje ofte vi har måtta snu! Det var rett og slett vanskelig å halde seg på beina oppover, så vi vart einige om å retunere for heller å ta ein tur oppom Tortnegrøegga 1414 moh på heimveg. Kanskje litt rolegare vindforhold der. Sidan eg ikkje får sletta desse toppane i denne rapporten, er dei nådd likevel litt seinare på dag....

Stardalen/Jølster
Stardalen/Jølster med Gallen 1386 moh til venstre i bildet
Morgenstund har gull i munn! Lite søvn på begge to, men start kl 08 ein lørdagsmorgon hadde vi likevel :)
Planen var å renne ned snøflanken bak Brit Siv mellom Hovdeskrednibba 1544 m og Geitafjellet
Ein liten stopp og vurdering om det hadde noko føre seg å fortsette rundturen opp på breen. Orsaker var ganske så kraftig vind. Vi sleit med å halde oss på føtene opp den bratte ryggen til Gallen. Det bles kraftig over breplatået ...andre meldinger var det på yr :) Det var litt ergelig å måtte snu!
Det ser fint ut og det var fint! Men det føyka bra over brekanten!
Mot Nonsnova ifrå Tverrdalen
Gallen får sitt strålande besøk!