Kråkfjellet (816moh) (16.04.2017)  5

Ascents Samsjølia (585m) 16.04.2017 11:25
Kråkfjellet (816m) 16.04.2017 14:52
Visits of other PBEs Granhaugvollen P-plass (419m) 16.04.2017 11:25

Flott værmelding for påskehelgen gjorde at vi planla en tur til det som kommer til å bli den høyeste toppen i Trondheim kommune etter sammenslåingen med Klæbu.
Kjørte til Lundamo og tok av mot Samsjøen. Ca 4 km før en bomvei hvor du betaler med kort. 70 kroner, så 13 km med den trolig dårligste veien du har betalt for å kjøre på. Teleløsning gjør noe med grusveier på denne tiden.

Dagens rute.

Hit og ikke lenger.... Vi prøvde å komme oss til neste parkeringsplass, men den gang ei..
Alle skispor er borte i scootersporene. Utrolig dårlig styring på disse fartsgale gutta. De som ikke er kjent eller bruker kart og kompass som vi vil ha problemer med å finne frem.
Endelig ferdig med scootersporene. Dvs. Slutt på hyttene.
Toppen i det fjerne.
Lefsa fra U9 ble konsumert i drømmeland..
Drømmeland.. finere blir det ikke..
Er det godt nok for Kong Olav, er det godt nok for oss. Det ble en liten rast her..
Toppen av Kråkefjellet...
Masse hyttefolk parkert her.. ingen å se ute.. alle var inne eller på verandaen.. hvis de ikke ble kjørt med scooter hit da...
Telehiv..
rakk akkurat på kjøre tilsiden slik at ambulansen slapp frem..  .Kjørte nesten på politibilen som kom 5 min etter. Smale veier og bratt usikret vei.. morsomt..
rakk akkurat på kjøre tilsiden slik at ambulansen slapp frem.. .Kjørte nesten på politibilen som kom 5 min etter. Smale veier og bratt usikret vei.. morsomt..