Kvannfjellet (06.03.2017)  4

Written by ebbeleo

Start point Syltesætra
Ascents Kvannfjellet (981m) 06.03.2017 13:06

karibien (Kari Anne Kringstad)

Fantastisk vær. Greit føre. Litt for lite snø. Trøtt etter nattevaktshelg. Men tur er tur. Måtte som vanlig vente på Kari Anne, og da hun endelig dukket opp var det ikke så mye prat som vanlig. Hun var enda trøttere.

På vei oppover var vi bare noen skygger av oss selv..

Etterhvert som vi våknet begynte vi å løfte hodet og se så fint det egentlig er å traske oppover småskogen på ski. #fintmedturnus og alt det der.

Kari Anne drar på oppover mot toppen

Da vi kom opp var smilene på plass. Fortsatt lite snø, men fortsatt et helt nydelig vær.

Utsikt mot Eide og Averøya

Jeg hadde det litt travelt med å komme meg ned og dro fra litt nedover lia. Men ikke mere enn at jeg ble nådd igjen av en pesende Kari Anne nede på parkeringsplassen. Veldig hardt fra skoggrensa og ned, men det er bare bagateller. Tur er tur og den var bra.

Rando -EMO

Jøss!

Written by karibien 08.03.2017 21:12

Uvanlig sannferdig rapport for deg å være! 47% rabatt på rosa Patrol - farge er farge, og bedre enn svart :D